úterý 31. října 2017

Jak jsem zvládla Inktober ~

Mauria!

Zdravím všechny, tím spíše hlavně ty, co se účastnili letošního Inktoberu stejně tak jako já. :'D Věděla jsem, že to nebude ani zdaleka lehká práce, ale netušila jsem, že skutečně vytrvám až do úplného konce. Asi to bude také díky tomu, že nerada něco slíbím a potom to nemůžu splnit. Takže jsem se snažila, aby každý den svět viděl jeden z mých inktoberových obrázků. A víte co? Mi se to podařilo! :D Je to téměř neuvěřitelné...
Jak jsem to tedy dokázala? Haaa, pozor, teď přijde to velké tayemství...
Dělala jsem to tedy tak, že jsem si vždy obrázky nakreslila pár dní předem. Studuji totiž poměrně daleko od svého domova a nechtělo se mi na víkend tahat kreslířské potřeby s sebou (stačí, že mám s sebou batoh na záda s notebookem, kufr na kolečkách a kabelku s fenkem), neustále tam a zpátky. Mohu vás ale upozornit, že je to naprosto v souladu se všemi Inktober pravidly. Spousta artistů to tak dělá.
Bylo tak běžné, že jsem za den stihla třeba pět takových obrázků a řeknu vám, sice jsem potom měla volný víkend, ale za ten jediný den jsem byla dokonale artisticky vyčerpaná a nezvládla jsem potom tvořit nic dalšího. :D 

Mohu to ale shrnout tak, že to vše byla rozhodně zajímavá výzva, kterou jsem si vždy chtěla zkusit. Nelituji toho, Inktober mi mnoho dal a hlavně mě těší, že jsem na každé originální zadání dokázala něco smysluplného vymyslet.

Pod textem uvidíte jednotlivé výtvory. Na některé z nich jsem ohromně hrdá a pyšná, lvužel, nějaké bych nejraději vůbec nikde nevystavovala. Ale neměla jsem čas navíc na to, abych je předělala. Nu, tady jsou!

Budu ráda, když mi napíšete, který obrázek vás nejvíce zaujal, potěšil, nebo ve vás zanechal nějaký zvláštní dojem. ^-^

Můj první obrázek. Hah, už tehdy jsem věděla, že se mi to nebude tak úplně dařit. Hlavně jsem netušila, že budu Inktober dělat s copic markery, když jich je polovina úplně vyschlá. :D
Nuuu, tohle se mi docela líbí. Především jsem nečekala, že bych dokázala Scara nakreslit tak, že si bude podobný. o.o
Musím uznat, že i tohle se mi líbí.
Tak tenhle obrázek považuji za svůj nejlepší z Inktoberu. Mohu upřímně říci, že se mi hodně, hodně líbí. <3
I s tímto obrázkem jsem spokojená. Vypadá vtipně, a to také měl, a anatomie, i když stylizovaná, se mi tady zdá v pořádku na to, že jsem jezevčíky nikdy před tím netvořila.
Aaah, tak moc jsem chtěla, aby byl tento obrázek perfektní a nakonec jsem to dokonale dotentila... Přesto má tenhle art nějaké vnitřní kouzlo, snad proto, kolik toho pro mě ten vyobrazený moment znamená...
Je mi to hrozně líto, ale tohle považuji za nejhorší obrázek mého Inktoberu... špatně jsem zvolila barvu markeru na stínování a už to bylo pokažené...
Se Scarem tady jsem opět spokojená. Vypadá to vše tak, jak jsem si přála.
Aaaa, tady je obrázek mého myšátka. ~ ♥
Sloník, u kterého se mi líbí jen pozadí. :D
Považuji tohle za zajímavý nápad, ale provedení nic moc, čekala jsem, že to bude vypadat o něco lépe. (Jup, tady přesně mi došel zlatý marker. :'D)
Tady se mi líbí jenom Scar.
Moje motýločky, které mohly vypadat tisíckrát lépe, ale já si zvolila špatnou dobu na kreslení a tak to odnesly...
Jooo, tohle měl být Ursi, moje divoká postava z CiAru, ale v průběhu kreslení z toho nějak sešlo a já stvořila malého rozzuřeného chlupinku. c:
Ačkoliv jsem si na tomhle obrázku dávala neuvěřitelně moc záležet, nevyvedl se tak, jak jsem si přála. Nicméně zobrazuje moment z mého příběhu. Týká se Askara a elvínky Tiany, která si ho chtěla pohladit. Problém byl v tom, že jí Askaru, ačkoliv byla absolutně bezbranná, nevěřil. Snažila jsem se zachytit tu nedůvěru v jeho očích a snad se mi to trochu podařilo.
Mohlo to vypadat lépe, ale je to vtipné. :D
Tohle je obrázek, na který jsem nejhrdější. ~ ♥ Tayarinne jako císařovna El'dry.
K tomuhle nemám co říct. Prostě vychytralá Nala v bahně. :D
Jedno z nejskvělejších koťátek, které nás opustilo příliš brzy...
Aaa, můj Bílý proužek! A můj prvně nakreslený jezevec vůbec. :D
Řvoucí Mufasa. Bála jsem se tohoto úhlu pohledu, ale nakonec to nedopadlo tolik špatně.
A tady mi došel další marker. :'D
Nenasyta Stříbřík s CiArskými duhovkami. ♥
Arya Stark. Líbí se mi tu jen vlasy. :'D
Jeden z prvních náčrtů Ise, královské lodi, vůbec! c: Na to, že jsem moc nedávala pozor na perspektivu, to ještě nevypadá tak moc konstrukčně špatně. :D
Tučík! Neznám nikoho, kdo by viděl Městečko záhad a nemiloval při tom tohle čuňátko.
Asi jste si všimli, že mám Inktober hodně s TLK fan arty. Je to hlavně pro to, že chci udělat give away některých svých prací. :)
U téhle scény vždycky brečím...
Tenhle obrázek symbolizuje mírovou dohodu a příslib spolupráce všeho druhu třech království v CiAru.
Velmi drahocený obrázek pro mě... i když se mi nepovedl tak, jak jsem chtěla.
A nakonec končím přetvařujícím se Scarem. :)

Obrázky mohly být určitě lépe nafocené, ale nepodařilo se mi chytit hezké světlo.
~

1 komentář:

  1. Všechny obrázky jsou moc hezké. Já jsem Inktober nedokončila, a tedy budu pokračovat dál... v takovém svém Inkvemberu. :)

    OdpovědětVymazat