pátek 1. prosince 2017

Nadšená 🎄 🎄 🎄

Mauria!
Zdravotně na tom nejsem sice dvakrát dobře, ani nemůžu být, vzhledem k mojí mizerné imunitě, nicméně když opominu zdravotní problémy, jsem nadšená.
Pracuji každý den na nějakém obrázku, do toho se učím latinu a filosofuju... Na každý den mám nějaký vlastní úkol a cíl a takhle mi to vyhovuje – takhle jsem šťastná, když neprokrastinuji a tvořím. Protože jsem byla stvořena k tomu, abych tvořila.
Tenhle článek bude jedním velkým natěšením na Vánoce. Ah, tak moc se těším. Miluji vůni cukroví, chumlání se do teplých svetrů, zapálené svíčky, světýlka a rozdávání dárků, na které se mi i letos podařilo našetřit dost penízků. Také to budou první Vánoce s mým fenčíkem. Pro Ekariho je vše nové, tento týden objevil sníh a nemohl se ho nabažit. UvU
Jen doufám, že Vánoce zase nestrávím lítáním po nemocnicích, jako tomu bylo poslední dva roky. Hodně mě to zklamalo a mrzelo a bojím se, že tomu tak bude i tento rok. Nicméně pevně věřím, že se to zlepší a já si svátky užiju. A i kdyby ne... už jsem si na to zvykla.
Jak se těšíte na Vánoce vy? Jste jejich odpůrci, nebo každé ráno nedočkavě vyhlížíte sněhové vločky a sháníte dárky, které by mohly udělat vašim milovaným radost? Jen mě trochu rozesmutňuje fakt, že jsem nestihla vytvořit dárky pro všechny své přátele. Měla jsem spoustu nápadů, ale toho času... toho času, ještě když se smíchá s mým zdravím, ubývá a já musím volit mezi tím, co chci a mezi tím, co je momentálně důležité.

Jinak ještě ohledně Vánoc, nemám je ráda, pokud jsou brány jako komerční svátek. Já mám ráda takové Vánoce, které jsou plné vůní, lásky, pohody a klidu. Nemám ráda to, kdy každý stresuje kvůli dárkům, které nestihl nakoupit, nebo když se někdo předhání v tom, čí dárek bude dražší. Já se snažím o to, aby každý z mých blízkých dostal něco, co mu udělá radost. Většinu věcí vyrábím vlastoručně, kreslím je nebo maluji. Je to složitější než jít a nějaký hotový dárek koupit... proto se dá říci, že tímto způsobem ohledně dárků také trochu schízuji... ale snad chápete, jak to myslím. :D
Krom toho mi dochází nápady na psaní článků. Nebo takhle, nápadů mám spoustu, jen přesně nevím, co psát, aby vás to zaujalo. Nějaké názory? Přání? ^w^ Jinak se mějte moc hezky a myslete pozitivně. c:
🎄   🎄  🎄

 

2 komentáře:

  1. Mám takový pocit, že na mě ta Vánoční atmosféra ještě nedolehla. Vlastně... do Štědrého dne to nikdy nijak nevnímám, a když už, tak jen aby se neřeklo. Vlastně ještě nemám ani žádné dárky, leda tak pro tátu; jinak nic. Že já vždycky všechno musím nechávat až na poslední chvíli...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, ten pocit znám. :D Už jsem se tak druhým rokem naučila, že dárky řeším už od října. :D

      Vymazat